neděle 10. června 2012

NEW BABIES & MAKE-UP STORAGE!

Hey guys!!!

Krásný nedělní večer, doufám, že jste prožili příjemný víkend. Za okny to rozhodně nevypadá na 10. červen, takže po napsání tohoto postíku budu nejspíš pokračovat ve filmovém večeru, který jsem si naordinovala i včera. Pokud jste ještě neviděli The Lucky One, podívejte se na něj a říkám vám, zamilujete se <3 platonicky:))

Musím vám ukázat svoje nové oblíbence!!!

Tyhle leopardí platformy jsem si koupila před dvěma týdny v Praze a byla to zkrátka love at first sight. Překvapilo mě, že nejsou příliš pohodlné, mnohem lépe se mi chodí na klasických podpatcích, ale to mě vůbec nemůže odradit!





Novinkově mi do šatníku přibyly další přírůstky značky MET, jejich kamínkové aplikace jsou prostě neodolatelné, strašně se mi líbí. Stejně tak můžu doporučit jejich nádherně padnoucí džíny. Jejich tváří se teď stala Darinka Rolins a spoustu outfitů této značky jste mohly vidět například v přenosech Hlasu Československa.



(Mimochodem, dva kamínky už jsem stihla poztrácet, ještě že máme náhradní.....:))



Poslední novinku jsem si nechala nakonec a tou je nové uspořádání mojí make-up kolekce. Z mého stolu se přesunula na komodu, což je pro mě praktičtější a konečně se mi podařilo vhodné krabičky!!! Něco podobného jsem sháněla už pěkně dlouho a teprve před týdnem na ně narazila (Jysk, 99,- za kus). Takže můj make-up je šťastně přestěhován. V krabičkách jsou převážně rtěnky, lesky a pudry/bronzery. ostatní líčení je v proutěných krabicích za nimi - oční stíny, paletky, tvářenky, make-upy, rozjasňovače...Zatím jsem s tímto uspořádáním maximálně spokojená.






Všem krásný nedělní večer <3

P.S. Můj nový oblíbený termo kelímek na kávu!!!


7 komentářů:

  1. pekne to mas rozdelene:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Och, ty botičky... Pravidelně tady nad něškterými vdychám :D A vidím, že máme společný vkus i na parfémy, zbožňuju Hypnotic, Addict a Angel - to je klasika.
    Nechceš dát i pár dalších tipů na filmy?

    OdpovědětVymazat
  3. boty chci! MET hľadám niekde na nete online s dobrým poštovným, a krabičky mám :)

    OdpovědětVymazat
  4. ooooooooo no to je teda vybava! vohoho :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Jéééjo, platformy sú jednoducho božské. :) A navyše už strašne dlho hľadám aj ja nejaký ten make-up storage a vôbec som netušila, že v Jysku by som čosi takého našla. Ďakujem za skvelý tip. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten termohrnek je moc hezkej, odkud je?
    Já nějakej schopnej sháněla docela dlouho, nakonec z toho sešlo, protože se mi žádnej dost nelíbil :D
    http://ellspot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi úžasná, miluji Tvé články. :)

    OdpovědětVymazat