neděle 24. června 2012

NEONS & PASTELS

Hey guys, krásné nedělní odpoledne :-)

Jestli je toto léto nějaký trend, kterému jsem na 100% podlehla, tak jsou to neonové a pastelové barvy. Jsou prostě úplně všude, vypadají krásně v kontrastu se snědou pokožkou a je to po dlouhé době první sezóna, kdy jsem do šatníku vpustila spoustu barev. Dodržuju pouze jedno pravidlo, a to, neinvestovat do těchto kousků příliš velké jmění, protože příležitosti k jejich nošení budou omezené. Z neonů jsem vzhlédla hlavně v růžové a svítivě žluté, u pastelek je to jednoznačně mentolová barva, v níž teď sháním blazer.



Jedním z mých úplně nejoblíbenějších kousků jsou tyto neonově růžové kraťásky. Jsou kratičké, ale výborně sedící, jsou moje letní must-have.


Mentolové kalhoty z H&M bohužel na fotce vůbec barevně nevyniknou. Můžu vás ale ujistit o tom, že je to opravdu krásná mint green barvička. Kalhoty jsou tenké, ke kotníkům a s lehce vyšším pasem.


Svítivě růžová tílka! Dnes jsem ji dokoupila ještě jedno v neonově žluté. Často je hodím jen tak ke kraťáskům nebo přes plavky, vypadají super. Jediná věc, na kterou si dát pozor je ta, že docela pouští barvu, takže opatrně.


Růžová sukně s vysokým pasem se stále ještě pyšní cenovkou, protože doposud nenašla využití:)) Doufám, že ji už brzy konečně vytáhnu z útrob šatníku, protože má krásnou barvičku i střih.


Další porce růžové! Kraťásky z H&M mě dostaly mimo jiné svým super střihem, který dělá krásnou postavu a zeštíhluje. Mají je v nejrůznějších barvách jako bílá, béžová nebo modrá.


Na závěr pár inspiračních foteček!!




2 komentáře:

  1. miluju takovou růžovou :) a i neony :P

    OdpovědětVymazat
  2. akurát dnes v mojom šatníku pribudli ďaľšie dva neónové kúsky v ružovej farbe...a ano, aj ja som podľahla letnému trendu :)

    OdpovědětVymazat