neděle 11. května 2014

APRIL FAVOURITES


Hey guys!

Krásné nedělní odpoledne, doufám, že jste si užili báječný víkend!

Chtěla bych tímto pozdravit moc milou čtenářku Denisu (doufám, že si jméno správně pamatuji!), se kterou jsme se potkaly v pátek večer při nákupech.

Taky vám přijde, že rok 2014 utíká šílenou rychlostí? Každopádně čím více se blíží léto, tím je všechno optimističtější. Dubnové novinky přináším s mírným zpožděním, stále se nějak nemůžu nahodit na tu správnou blogovací notu, ale pevně doufám, že se mi to brzy zcela podaří. Objevila jsem pár novinek, ze kterých mám velkou radost. Užijte si nedělní beauty čtení :-)

Už hodně dlouho jsem hledala perfektní baby blue lak na nehty. Ne že bych za dobu svého pátrání nepotkala ani jeden, ale zkrátka to nebyla ta správná barva. Až dokud jsem neobjevila letní pastelovou kolekci laků Super Stay od Maybelline. Číslo 20, Up Town Blue, je baby blue přesně podle mých představ. Na nehtech vypadá nádherně, je sytá a zářivá. Drží opravdu hezky už několikátý den a to jsem si díky své lenosti vystačila pouze s jednou vrstvou. Určitě tyhle pastelky omrkněte.


Odličovač očí byl součástí každoročního kufříku Estée Lauder, který každoročně dostávám buď na podzim k narozeninám, nebo poté v zimě k vánocům. K jeho používání jsem se dostala ale až nyní, jelikož jsem měla ve svých líčidlech trochu nepořádek a až v posledních dnech jsem se dostala ke třídění. Je to výborná věcička, perfektně si poradí i s voděodolnou řasenkou a nedráždí oči. Zkrátka taková verze Biodermy v hezčím balení.


Samozřejmě, s příchodem léta nemůžou na žádném blogu chybět limitovky od Balei. Můj absolutní favorit je vodní meloun, stihla jsem už spotřebovat dvě balení tělového mléka. Jsou to takové malé voňavé radosti, vždycky mě moc baví, když se objeví nové vůně.


Vynikající samoopalovák od Rimmel, který jsem zmiňovala ve svém minulém článku. Má sice dost nepříjemnou vůni, ale zjistila jsem, že je cítit pouze při aplikaci, potom už vyprchá. Takže těch pár minut to určitě přežijeme. Má moc hezkou barvu, nedělá fleky, zkrátka nemám co vytknout. Navíc je sytě hnědý, takže si přesně všimnete, jestli jste někde špatně rozetřela.


Naprosto dokonalá oranžovo-červěná rtěnka od Catrice. Je to přesně ta perfektní letní oranžová, která skvěle sedí k jemně opálené pleti a doslova na vás září. Jedná se o kolekci Ultimate Colour a odstín 330 The Lips Are On Fire. Zkoušela jsem ji i na své tmavovlasé kamarádce a vypadá úžasně jak ke světlým, tak tmavým vlasům. Určitě jedna z mých nejmilejších rtěnek na aktuální sezónu.


Překrásná barva této rtěnky od Artdeca bohužel na fotce vůbec nevynikne, ve skutečnosti je to téměř neonová šťavnatá růžová. Na rtech je o něco méně výrazná než vypadá v obalu, ale i tak se jedná o výbornou rtěnku k jarnímu/letnímu líčení. Na obalu jsem našla pouze tato čísla 185.08, takže předpokládám, že byste ji pod touto šifrou mohli najít. 


Stíny od L'oreal - Color Infaillable považuji za ty nejlepší z drogérie. Přišla jsem k nim díky své mámě, která si je začala kupovat a pěla na ně samou chválu. Jsou vážně úžasné. Připomínají mi pigmenty v lehce pudrové formě, barva je super-intenzivní, drží na svém místě bez jediné chybičky, no nemám co dodat. Můj oblíbený odstín je 012 Endless Chocolat, ale neviděla jsem snad žádný, který by nebyl hezký.


Catrice kosmetiku jsem dlouhou dobu moc nevnímala, ale poslední dobou stále častěji obcházím její stojan a postupně se seznamuji s některými produkty. Moc příjemně mě překvapil tento korektor pod oči, který vykouzlí opravdu "Kardashian efekt", tedy hodně světlé okolí pod očima. Samozřejmě záleží na množství, jaké aplikujete. Ráda jej požívám i ráno, protože krásně prozáří oči a člověk nevypadá ospale.


Catrice má mimo jiné taky vynikající kajalové tužky na oči. Tuhle černou hodně používám při líčení kouřových očí, kdy jí potřu spodní část víčka a rozetřu do ztracena. Je opravdu sytě černá a krémová. Dobře drží i ve spodní lince. Určitě vyzkouším i jiné barvy, jsem s ní moc spokojená.


Už je to tři měsíce, co dávám svým vlasům absolutní odpočinek. Nebarvím, nefénuji, nežehlím, nenatáčím. Používám hodně výživných kůr a jednou za čas brazilský keratin. Vlasy jsou teď opravdu v mnohem lepší kondici, nelámou se a o docela velký kus porostly. Začínám teď trochu přemýšlet nad svou přirozenou barvou, ale to si nechám ještě hodně projít hlavou. Po každém mytí si do vlasů aplikuji tuto kůru od Gliss Kur, která se nevymývá. Vlasy jsou víc hebké a krásně voní.


Má oblíbenkyně už od loňského roku. Je to ta nejlepší růžová s modrým podtónem. Pozor, je to taková barvička ve stylu Nicki Minaj, takže ji určitě nedoporučuji na denní nošení do kanceláře. Když chcete ale na večer něco trochu odvážnějšího, s chutí do ní. Je to L'oreal Color Riche 404 - Prismatic Pink.


Stará dobrá (zaprášená) Pink Passion od ELF. Tahle tvářenka má už pěkně dlouhou historii a na youtube ji beauty vloggerky vychvalovaly už několik let nazpět. Já se k ní také moc ráda vracím, je to krásná barbie pink barva a záleží jenom na vás, jak moc intenzivní bude. 


Rozhodně nejkrásnější obálka Elle za hodně dlouhou dobu. Konečně cover, který si můžu doopravdy spojit s daným ročním obdobím. Prostě nádhera. A Eiza na obálce Cosma je naprosto k sežrání. Až doposud jsem o ní příliš nevěděla, ale je překrásná.


Tuhle skupinu vůbec neznám, nikdy jsem od ní nic neslyšela, ale songu She Looks So Perfect, prostě nemůžete utéct. Hrají ji na všech hudebních stanicích 20x denně, hrají ji v obchodech, v kavárnách, na svém instagramu si ji pobrukuje Kendall Jenner. Tak moc se mi vryla do hlavy, že už si ji pobrukuji taky a myslím, že American Apparel se rekordně zvedly tržby za spodní prádlo.


Jak vidíte, boybandy nejsou pouze pro náctileté :-)


Made In Chelsea. Miluju reality show z britského prostředí, neskutečně mě baví sledovat život v Londýně a okoli. Děj není bůh ví jaký, ale to se dá v tomto případě odpustit. Souběžně taky sleduji The Only Way Is Essex, což je úplně stejný princip, jen z jiné části Anglie. Chelsea je mi ale rozhodně mnohem bližší.


A to je vše z mých oblíbeností za měsíc duben!

Užívejte si volný den a brzy naslyšenou

23 komentářů:

  1. ta rtěnka Catrice 💐<3
    ale ten lak je teda perfektní, kolik stojí? :) ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak od Maybelline je opravdu báječný, opravdu dlouho vydrží :)
    Made in Chelsea zní zajímavě, pokoušela jsem se to hledat online na internetu, ale nikde jsem to neobjevila. Byla bych ráda, kdybys mi poradila, kde se na show dívat :)
    Děkuji a měj krásný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si všechny show stahuju přes Torrentz :-) Většinou tam najdu úplně všechno co mě zajímá a dávají díly online hned, třeba 2 hodiny po odvysílání

      Vymazat
  3. Ten lak je fakt prekrásny. No rada by som siho pozrela aj na nechtíkoch 💅

    OdpovědětVymazat
  4. Ten lak vyzerá fakt super, na tiene sa chystám už nejakú dobu :) Odlicovac Estee by som si kupila uz len kvoli baleniu :D A Catrice ruze su uzasne, milujem ich gelovu kolekciu ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím vyzkoušet víc odstínů!! Catrice teď má u mě samé palce nahoru :-)

      Vymazat
  5. Lak od Maybelline mám přesně v odstínu jako ty. Tato úžasně modrá barvička se mi moc líbí a ještě víc se mi líbí, že vydrží celý týden. Také jsem měla vánoční kufřík Estée Lauder, ale odličovadlo mě moc nenadchlo. Tvářenka od ELF vypadá krásně.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už dlouho jsem nebyla z laku na nehty tak nadšená jako z tohoto :-)))

      Vymazat
  6. Lak má krásnu farbu:) a 1D sú super, nie som nejaká najvačšia fanúšička ale pesnička majú dobré ! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě hrozně láka ten samoopalovák od Rimmelu, ale zkoušela jsem jednou nějaký ve spreji a byla jsem flekatá celý následující měsíc, od tý doby jsem se neodvážila žádný jiný vyzkoušet. Myslíš, že je vhodný pro "začátečníky"? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mě hrozně láka ten samoopalovák od Rimmelu. Ale jednou jsem zkoušela nějaký ve spreji a byla jsem pak flekatá snad měsíc a od tý doby už jsme neměla odvahu žádný vyzkoušet. Myslíš, že je tento vhodný i pro mě "začátečníka"? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že ano. Když se dobře rozetře, opravdu nenechává fleky a ani už potom nesmrdí. Myslím, že základ je dobrý peeling a pečlivé rozetření a potom ani nezáleží na tom, jestli se natíráš poprvé nebo po sté:-)

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. miluju tvoje články!! :) Balea opět nezklamala, z těchto dvou sprcháčů jsme také nadšená :) jednou bych ráda ozkoušela výrobky Catrice, ale v mém okolí v žádném rossmannu není :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to mě moc těší :-))) Ach, s Catrice je to někdy složité, my ji ve Zlíně neměli vůbec :(

      Vymazat
  11. Odkud máš ten Rimmel samoopalovák prosím? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Baby blue lak vypadá úžasně, já mám podobný od NYC, který jsem si kupovala loni, a který už mi dochází, takže určitě zkusím ten od Maybelline =)
    Melounové sprcháče miluju, nedávno jsem dostala ten od Dermacolu, voní úžasně. S Catrice kosmetikou mám dobré zkušenosti, super jsou jejich gelové oční linky. Teď uvažuju o jejich nude paletce stínů a nějaké světlé rtěnce =))
    Made in Chelsea ani nepotřebuje kometář ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělé, Catrice teď hodně začínám přicházet na chuť!

      Vymazat
  13. Ty Balea vypadají úžasně! Musím je také ulovit :-) Jinak pokud bys měla zájem, mám na blogu giveaway ;-) :-) Tak tě zvu :-)

    OdpovědětVymazat