neděle 10. února 2013

LAUREN CONRAD BEAUTY


Hey guys!!!

Krásný nedělní večer, doufám, že jste měli úžasný víkend a začátek nového týdne přivítáme úspěšně. Mám pro vás krátký článek, který může posloužit jako velmi dobrá inspirace! Jak mnozí z vás ví, jsem velkou fanynkou Lauren Conrad. Miluju její jednoduchý styl, který je i přes svou střídmost vždy chic a promyšlený. Když LC vydala svoji knihu Style, byla jsem nadšená a hned jsem zběsila žhavila objednávku. A teď....snad ještě něco lepšího. Drahá Lauren přišla na trh se zbrusu novou knihou - Beauty.

Zbožňuju styl, kterým jsou obě knihy napsané, protože přesně vystihují jejich autorku. Jednoduché, výstižné, přehledné a jak to říct, čísté. Ve sve novince Beauty se Lauren věnuje celé sféře krásy, která zahrnuje péči o pleť, make-up, vlasy, nehty, péči o tělo, cvičení a zdravý životní styl. Opravdu úžasné tipy, které se jí samotné za několik let praxe dokonale osvědčily. Každá kapitola má názorné ukázky v podobě fotek a dozvíte se tady opravdu všechno, co o kráse potřebujete vědět. Lauren vyznává motto, že krása pochází zevnitř, proto je pro ni na prvním místě cítit se dobře po psychické a fyzické stránce, naslouchat svému tělu a potom vše přijde samo. 

Kniha je v angličtině. Jistě vyjde i v češtině, ale rozhodně jsem nechtěla čekat rok, než ji u nás přeloží a opravdu to není nijak složité čtení, myslím, že většina aspoň mírně pokročilých ji zvládne. Stojí cca 500,- a objednávala jsem si ji z těchto stránek


Vše proběhlo v naprostém pořádku, jen jsem si ji objednávala v době, kdy ještě ani nebyla na skladě, takže jsem čekala asi 3 týdny, ale už je běžně v prodeji, takže by neměl být problém. Moc moc doporučuji, je to jednoduché krásné čtení a velice prospěšné i pro začátečníky v oblasti make-upu.



23 komentářů:

  1. Velmi pekny clanok :-) Chcem sa len opytat ci jej prva kniha (kedze druha vysla este len teraz) je aj v cestine? Ked som ju hladala na internete, vsade bola len v anglictine. Dakujem za pomoc :-)

    annbeautylifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Anka, právě jsem procházela internet a taky jsem našla Style jen v angličtině. Přeložili zatím jenom její romány, ne tyto knížky :(

      Vymazat
  2. Obě vypadají skvěle. Ráda čtu knížky a žádnou o kosmetice, nebo tak ještě nemám. Možná je čas si pořídit tu mou první.Pěkný článek.Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě můžu moc doporučit Bobbi Brown - Makeup Manual. To je taky takový základ pro kosmetiku:)

      Vymazat
  3. Ty knížky vypadají skvěle, koukala jsem na ně u kamarádky a jsou opravdu vizuálně moc krásné. Podle mě je to i dobrý dárek třeba pro kamarádku, ségru apod :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, je to taková vděčná věc! Nic složitého, rychle a dobře se čtou, ideální:)

      Vymazat
  4. U nas jej knihy predavaju na Sturovej v BA v anglickom knihkupectve, su naozaj krasne :)

    Inak ak mas rada znacku Urban Decay recenzia tienov tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/urban-decay-asphyxia.html

    OdpovědětVymazat
  5. Jé ani jsem nevěděla, že vydala novou knihu, tahle by se mi určitě moc líbila:) Asi o ní začnu vážně uvažovat:) A navíc, na fotce z té titulní stránky vypadá naprosto úžasně, nejvíce mě dostávají její vlasy:*
    Děkuji za tip, Nat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauren je úžasná, je velice přirozená a přitom chic:)

      Vymazat
  6. tu knížku jsem viděla už na spoustě blogách, spíše tedy zahraničních a vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  7. už dlouho po obou knihách pokukuji, ale nikdy jsem si je neobjednala. až tvůj článek byl ten konečný impulz! :) Renča

    OdpovědětVymazat
  8. Dlouhou dobu mě láká style, ale stále nevím jestli ji kupovat v aj.:D Nejdřív bych ji musela vidět naživo, abych se přesvědčila, že tu angličtinu opravdu zvládnu. Tahle vypadá taky úžasně.:)

    OdpovědětVymazat
  9. Natálko, můžu se zeptat, na jaké úrovni jsi v angličtině? Že to zvládáš přelouskat? Děkujii:-))
    M.

    OdpovědětVymazat
  10. taky si od ni chci uz tu knizku objednat:)) skvely clanek:)

    OdpovědětVymazat
  11. Super článek, knížka mě docela zaujala:)

    OdpovědětVymazat
  12. Lauren je úžasná ženská a o knížce moc uvažuji.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  13. Mám od Lauren tu první Style a zbožňuju ji!:) Nákup Beauty si určitě nenechám ujít:) A já budu naopak radči, když budu mít i tuhle v angličtině:) souhlasím s tím, že to není vůbec těžké čtení:)

    OdpovědětVymazat
  14. Jé:) Tak po tom se budu muset mrknout! Děkuju moc za tip, toto je něco, co mě výždycky hned náláká, navíc celkme ráda čtu, a tohle by mě určo bavilo:) mrknu po ní :)
    PS: jinak na těch fotkách u předchozího článku, ti to neskutečně sluší :))

    OdpovědětVymazat