neděle 16. prosince 2012

WINTERLICIOUS TAG!!!


Hey guys!!

Krásný nedělní večer, krásný třetí advent <3 Vánoce se blíží neskutečnou rychlostí, s hrůzou jsem zjistila, že je nejvyšší čas doobjednat veškeré dárky, které kupuji online. Pošta totiž kolabuje už nyní a vše je doručováno se značným zpožděním. Jaký jste měli víkend? Ten můj byl časově náročný, proto vám přináším post až dnes.

Sledovači youtube určitě zaznamenali právě probíhající Winterlicious Tag, který vytvořila jedna z mých nejoblíbenějších beauty guru Bethany. Tady je link na její channel. Je to velmi podobný princip jako I <3 Fall tag, jen se tento tag týká Vánoc a zimy. Kdokoliv udělajte tento tag také a moc ráda uslyším vaše odpovědi i ve svých komentářích. Jdeme na to :)

Oblíbený zimní lak na nehty?

Rozhodně Sally Hansen X-treme Wear v odstínech Red Brick a Cherry Red. Tyto laky vydrží asbolutně všechno, byla jsem úplně fascinována jejich výdrží. A samozřejmě nemůžu opomenout, že mají překrásnou barvu. Přesně takovou, jakou mám pro podzim a zimu nejraději.


2. Oblíbený zimní produkt na rty?

Musím uvést hned dvě věcičky. Na prvním místě je to určitě balzám na rty od Avonu, který dokonale vyživuje a nemůžu bez něj v těchto chladných dnech existovat. Druhým zimním oblíbencem je jedna z mých momentálních obsesí tmavými rtěnkami. Vybrala jsem dokonalou barvičku, které mi přistála v balíku v rámci brzkého swapu z Miinkou z Kissbooku. Dermacol Lip Seduction 09


3. Nejčastěji nošený kousek?

Jednoznačně moje šála Burberry. Tahám ji neustále, protože se hodí skoro úplně ke všemu a zkrátka jsem si ji zamilovala ihned, co se mi dostala do rukou. Je to klasika :)


4. Nejoblíbenější doplněk?

Tento náhrdelník, který kamarádka prodává ve svém butiku, jsem dostala teprve tento pátek, ale jednoznačně je to můj nejmilejší kousek!!! Zkrátka, křičel moje jméno a já se v něm naprosto vidím. Úžasný kousek, který promění každý jednoduchý outfit ve velkou parádu.


5. Oblíbená zimní vůně/svíčka?

Oba tyto oblíbence budete nejspíš znát z mých Favourites, proto se o nich nebudu příliš rozepisovat. Parfém od Britney Spears - Fantasy je jako pytel bonbonů a YC svíčka Christmas Cookies zase jako krabice domácího cukroví. Oboje bez kalorií :)



6. Oblíbené zimní pití?

Co může být lepšího než horká čokoláda se šlahačkou, marshmallows a cukrovou candy cane? Ještě mám samozřejmě moc ráda punče, které se nejlíp vychutnávají na vánočních trzích na náměstí :)


7. Nejoblíbenější vánoční film?

GRINCH!!! Pro mě absolutně TOP vánoční film, miluju jej nade všechno, pořád mi přijde šíleně vtipný a roztomilý. Na druhé místo bych určitě zařadila Lásku Nebeskou, bez ní to také nejsou Vánoce.


8. Nejoblíbenější vánoční song?

Přestože Justin Bieber i Taylor Swift odvádějí dobrou práci, pro mě bude vždycky číslo jedna Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You. Je pro mě symbolem vánoční nálady a už měsíc ji poslouchám pořád a pořád dokola. Druhou nejoblíbenější písničkou by byla Last Christmas, to je prostě doják.


9. Oblíbené vánoční mlsání?

Díky Mii z Kissbooku jsem poprvé ochutnala Milku Oreo a jsem z ní úplně paf! Co se týká vánočního cukroví, mám ze všeho nejraději klasické perníčky.


10. Oblíbená letošní vánoční dekorace?

Zbožňuju svůj stromeček v pokoji a světýlka v oknech, ale vybrala jsem tuto vánoční vločku, kterou mám na kosmetickém stolku. Každé ráno mi připomíná Vánoce :)


11. Co bys nejradši viděla pod stromkem?

Kde jsou ty dětská léta, kdy byly Vánoce hlavně o překvapeních pod stromečkem:) Čím jsem starší, tím méně myslím na tu materiální část Vánoc a je to pro mě především krásné nostalgické období strávené s rodinou. Každopádně si ráda (klidně i sama) pod stromeček nadělím tyto botičky, které už mám nějakou dobu vyhlédnuté.


12. Jaké jsou tvoje vánoční plány na Vánoce?

Strávit celý den v pyžamu, pít od rána vaječný koňak, mlsat cukroví a sledovat sentimentální vánoční filmy! Ach, nemůžu se dočkat :))


14 komentářů:

  1. Tak rtěnky Lip seduction jsem si zamilovala taky a ty boty bych pod stromečkem viděla ráda i já :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou skvělé, budu si je objednávat z Botova, jako teď téměř všechny botičky :)

      Vymazat
  2. Jé, to je super tag :) Taky miluju píseň od Mariah. ♥ Dále jsou také skvělé Christmas is all around nebo Rockin around the christmas tree - ta mi vždy bude připomínat toho nejsladšího Kevina ze Sám doma :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, právě včera jsme vzpomínali několik scén ze Sám Doma, všechny se vážou na nějaký song:))

      Vymazat
  3. Oooooh, ten náhrdelník! V Německu jsem si koupila (proč jen jednu?) Milk s karamelem Daim a je výbornáááá :D Grinche jsem viděla zrovna včera, miluju ho. Vždycky se hodně nasměju. Mariah a její All I Want for Christmas is you je klasika, také si jí pouštím pořád dokola a neomrzí :)Burberry šála je na mém wishlistu už hodně dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě bych chtěla k šále Burberry gumáky, ale vždycky mi je líto dávat penízky "jen za gumáky" :)) Ale snad k tomu dojde :)

      Vymazat
    2. Já už peníze "jen za gumáky Burberry" dala :D

      Vymazat
    3. Mě to čeká, protože jsou nádherné a už je dlouho chci :)))))

      Vymazat
  4. Juj a o tom swapu napíšeš taky? :-) Boží článek as always!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, jsme s Miinkou domluvené na vydání článku hned začátkem týdne:)

      Vymazat
  5. Ááá, Milka s Oreo <33 Grinch s Láskou nebeskou jsou pro mě taky the best a přidávám k nim ještě Polární Expres a Shrekoledu =D. Ale těším se i na klasické české pohádky, co budou dávat v televizi =). Na písničku Last Christmas nedám dopustit a stáhla jsem si jí v různých coverech, takže jí mám v mobilu asi pětkrát =D A neobejdu se bez výrazných náušnic, obyčejný outfit je s nimi hned zajímavější =)

    miss-inly.tumblr.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně moje řeč! Last Christmas mám nejradši klasicky od Wham! a potom od Glee, mají to moc pěkně nazpívané:)))

      Vymazat
  6. Pěkný tag ;) . Já bych pod stromečkem nejraději viděla rtěnku Dermacol Lip Seduction v odstínu 07 a nebo 10. Krásné svátky ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ty boty jsou super, taky přemýšlím, že si je koupím, vídám je především na zahraničních blozích, tady na to podle mě moc lidí nemá odvahu :)Takže za ně palec nahoru :)

    http://bereniquee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat