čtvrtek 13. září 2012

CONFESSIONS OF A CONCEALAHOLIC

Hey guys!

Jak jsem dnes už slibovala prostřednictvím Twitteru a Instagramu (můj Instagram: nataliekristova), je tady recenze na paletku korektorů od Benefitu - Confessions of a Concealaholic. Považuju podobné paletky za moc dobrý nápad, jelikož je to nejlepší způsob, jak vyzkoušet celou řadu produktů a z nich si potom zvolit ty, které vás oslovily natolik, že si je pořídíte v plné velikosti.

Co paletka obsahuje?

V první řadě musím pochválit balení, které je prostě rozkošné a myslím, že se dobře vyjímá na kosmetickém stolku. Jasně, do kosmetické taštičky jej asi nenacpete, ale to už je jiná kapitola. Celá kazetka obsahuje rozjasňující podkladový krém pod make-up That Gal, krycí pastu Erase Paste, dva korektory Boi-ing 01 a Boi-ing 02, rozjasňovač očí a Lemon aid - rozjasňovač pod obočí. Plus dva oboustranné štetce a mini knížku s návodem, jak jednotlivé produkty používat.

Můj nejoblíbenější produkt?

Erase Paste! Definitivně. Tahle krycí pasta zamaskuje všechno, nádherně vyhladí a hydratuje oblast pod očima a dokonale ji rozzáří. Stačí jí použít opravdu malinko, takže i tento malinký soudek mi vydrží hodně dlouho. Rozhodně si ji potom pořídím v plné velikosti, protože je to nejlepší korektor pod oči, jaký se mi kdy dostal do rukou., Vážně paráda. Na druhé místo bych dala That Gal, protože je na kůži velice příjemný a vytváří hladký podklad pod make-up. Také bych to viděla na plnou velikost.

Můj nejméně oblíbený produkt?

Nedá se říct, že by mě zklamal, nebo nebyl dostatečně dobrý, to vůbec ne. Jen asi budu moci existovat bez Lemon Aid a očního rozjasňovače. Myslím, že tuto funkci srovnatelně splní spousta výrobků a to i v nižší cenové kategorii.

Boi-ing?

Oba dva Boi-ingy bych popsala jako kvalitní korektory, které zakryjí drobné, i větší nedostatky. Nemám pocit, že jsou extra husté, ale podle potřeby se dají jednoduše navrstvit. Jsou jemné, krémové, neroztékají se a sjednotí se s pokožkou.

Štětečky?

Chválím! Není potřeba velkých štětců, tyto považuju za ideální, dobře se s nimi pracuje a jsou opravdu potřeba, hlavně pro Erase Paste, kterou bych jen těžko dostávala ven, přestože nemám nijak dlouhé nehty.

Celkový dojem?

Paletku určitě doporučuji. Každému sedí něco jiného a toto je jedinečná možnost jak najít to, co vyhovuje právě vám. Erase Paste a That Gal mám v plánu koupit v plné velikosti, ostatní kousky chválím. Benefit je kvalitní kosmetika a ná výsledku je to skutečně znát.







1 komentář:

  1. Ahoj Nat,
    Benefit zbožňuji, ale je zajímavé, jak každému vyhovuje něco jiného. Mně např. Erase paste nevyhovuje ani trochu, zato na Boi-ing nedám dopustit, pro mě je to vůbec nejlepší korektor! A Lemon aid je také můj velmi oblíbený produkt, používám ho místo stínů :-)

    OdpovědětVymazat