neděle 27. května 2012

SUNDAY MORNING

Hey guys!!

Neděle rozhodně nepatří mezi mé oblíbené dny, kdysi znázorňovaly začátek školního týdne a teď zase toho pracovního...nicméně, je to volný den a je potřeba si jej užít:))

Dnešní nedělní ráno jsem zahajovala společnou snídaní s BFF a myslím, že by se u nás měly mnohem víc rozvinout víkendové brunche, protože snídaně s přáteli se bez problémů může protáhnout až do oběda. Snídaňové menu bylo pro mě víc než jednoznačné, café latté, teplé croissanty s džemem a pomerančový džus.




Následoval už jenom velice lehký oběd v podobě salátu, v létě nejím skoro nic jiného! Přestože během chadnějších měsíců nemůžu vyhnat z hlavy těstoviny, pizzu a podobně "nevhodná" jídla, během léta se ráda spokojím s ovocem, zeleninou....a zmrzlinou.

 
 Ještě že většina časopisů vychází pouze 1x za měsíc, často mi ani těchto 30 dní nestačí k tomu, abych po nich sáhla. Využivám dnešního volna dočtení Elle a InStylu, což jsou jediné dva časopisy, které kupuju pravidelně. Občas sáhnu i po Marie Claire a Cosmopolitanu, od kterého mě tento měsíc odradila Pink na obálce....


Celý včerejší večer jsem dokoukávala díly páté řady Gossip Girl, kterou budu přes léto neskutečně postrádat...GG je mojí srdcovou záležitostí, je to přece jen už nějaká doba, co ji začali vysílat a fascinuje mě, jak její děj absolutně neupadá. Většina seriálů ze středních škol ztroskotala ve chvíli maturity, ale v GG dokázali všichni dokonale plynule přejít do "dospělého" života, aniž by příběh cokoliv postrádal. Velkou náplastí mi ale budou Pretty Little Liars, kteří startují už za 9 dní!!!! Jestli jsem něčím posedlá víc než Gossip Girl, jsou to Pretty Little Liars...can't wait!



Mějte krásný zbytek víkendu!! <3

Žádné komentáře:

Okomentovat